Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008

[Captain's Blog] May 2008

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Και πάλι χαζοί!!!

 

Δεν ξέρω τι να πω! Αφήνω τις δικαιολογίες και πιάνω τις μαρκετίστικες που$+ιές: «Νέο προσωπικό ρεκόρ αποχής από το blog μου. Αισίως 9 μήνες! Τέλος»

 

Τα πράγματα πάνε καλά με εξαίρεση την δουλειά που έχει πέσει. Γενικά θα ακούσετε πολύ κόσμο να μιλάει για την πτώση της αγοραστικής κίνησης λόγω ακρίβειας και οικονομίας. Οι Κινέζοι λένε «Είθε να ζεις σε ενδιαφέροντες καιρούς» και για να πω την αμαρτία μου βρίσκω φοβερά ενδιαφέρων να δω πότε και πώς θα αντιδράσει ο κόσμος σε όλο αυτό το σκηνικό.

 

Τεχνολογικά Updates: Αν και θα έχω ειδικό άρθρο για το Reason 4.0 (ορκίζομαι ότι το κάνω οικιοθελώς και ότι δεν με πληρώνουν οι propellerheads), τελικά το απέκτησα και είναι καταπληκτικό. Ειδικά τα devices του Thor και RPG-8 είναι κάτι που έλειπε. Ειδικά οι λάτρεις του electro house που παλεύουν για τον πολυπόθητο στρουμπουλό bassline θα το λατρέψουν. Περισσότερα σε ειδικό άρθρο.

 

Επίσης πλέον διαθέτω έναν υπέροχο Quad-Core Pentium @ 2.6GHz με 1Τb δίσκο και 2Gb μνήμη για να τρέχω το Reason. Το νέο μου γομάρι είναι πάρα πολύ καλό (σε σχέση ασφαλώς με το παλιό PC – P4 @ 2.4GHz) και τρέχει φουλ! Το απίστευτο είναι ότι με χαμηλό latency (της τάξεως των 20ms) ο υπολογιστής δεν καταλαβαίνει τίποτα και το processing meter είναι κενό!!!

 

Έλα όμως που με έπιασε η ιδέα να ολοκληρώσω το σετάκι; Έτσι έκανα το λάθος και αγόρασα από γνωστό μαγαζί κάρτα ήχου (βασικά software controlled sound module λέγεται) της M-Audio (το «λάθος» είναι στο μαγαζί, όχι στην κάρτα). Το όνομα του μαγαζιού δεν θα το πω προς το παρόν – θα το σκεφτώ για το μέλλον, γιατί έχω να πω πολλά για τις περιπέτειες που τράβηξα μέχρι να παίξει η M-Audio. Όμως θα τα γράψω αλλού για να μην σας κουράζω.

 

Έχω και αρκετές μουσικές εξελίξεις: Μετά το πάσχα με έπιασε μια απίστευτη φρενίτιδα και έγραφα ασύστολα αρκετά αργόμπιτα tranceακια (5 τον αριθμό) το ένα πίσω από το άλλο. Είναι στο στυλ των παραγωγών της ultimate (εάν δεν έχετε υπόψη, χάνετε – http://www.ultimae.com). Από τότε και μετά γράφω όποτε μπορώ, και είναι πιο συχνά απ’ ότι παλιά.

 

Υπάρχουν επίσης και κάποια νέα για parties και internet radio. Επειδή όμως είναι ακόμα νωρίς, και επειδή στην Ελλάδα τα πάντα μπορεί να στραβώσουν πολύ εύκολα, θα περιμένω όπως κάνω πάντα για να δω αν, τι και πότε θα παίξει.

 

Προς το παρόν αυτά από το μέτωπο. Η πρόταση μου γι’ αυτόν τον μήνα είναι μια: Dustin Swint – The Count το οποίο το άκουσα στο soundtrack του “Beyond The Rave”, και με το οποίο έχω πάθει εγκεφαλοπάθεια αυτόν τον καιρό.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου